torsdag 1. september 2011

Ikke alt er en dans på roser...

Hei,

Er bare innom for å si at jeg har det veldig bra. Nokså i alle fall. Er noen ting som jeg skulle ønsket var fikset, men det er det dessverre ikke. Jeg håper virkelig dette ordner seg i løpet av morgendagen. Hvis ikke er det fare for jeg blir 2.klassing igjen neste år.... Det vil jeg så absolutt ikke skal skje. Derfor, for å få lettet litt på alle tanker og følelser tok jeg meg en joggetur. Jeg tuller ikke når jeg sier jeg var døden nær. Det å jogge i nesten 40 grader og full sol er ikke helt til å anbefale. Jeg kom meg i alle fall levende igjennom og følelsen etterpå er digg. 



Klem til alle dere hjemme <3
- Kristin

4 kommentarer:

  1. Nå sitt serina,Hansine og mormor og les heile bloggen det er så kjekt å lese.Her heime tenker me på deg kvar dag.

    SvarSlett
  2. Så koselig at dere synest det! Savner dere også!

    SvarSlett
  3. har det ordna seg med problemet om å kanskje ikke få godkjent året ? :)

    SvarSlett
  4. Ja det ordnet seg. Byttet til realfag som var mye enklere å få godkjent i og med de hadde alle fagene. Ikke helt det jeg ville, men jeg overlever :-)

    SvarSlett