tirsdag 30. august 2011

Første skoledag

Hei,

Da kom jeg trygt gjennom første skoledag. Mye på grunn av min eksemplariske stedsans. I tilegg til litt hjelp av gode venner. Sistnevnte var i tilegg meget gode å ha når det var tid for lunsj... Noe mer kaos har jeg aldri sett. Alle gikk rundt i sin egen verden i håp om å finne seg en lunsjbuddy. Heldig som jeg var slapp jeg å tilbringene den på do, alene! Ellers gikk timene nokså greit. Blir nok enda bedre når språket setter seg skikkeligt og jeg henger enda bedre med. Likevell gikk dagen bedre enn forventen så det var da i alle fall positivt. I og med jeg er senior var det også i år duket for senior sunrise. Noe som er en tradisjon på skolen. Alle seniorene møtes på fotballbanen kl 06.00 for å se solen stige opp. I tilegg er det gratis frokost og få, eller frokost og frokost, donuts...  Det var i alle fall kjekt å ha vært med på! Her er noen bilder fra dagen:

Fine Anna som kom å hentet meg kl. 05.55... 



Klem Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar