tirsdag 23. august 2011

Vegas day 5

Heihei,

Tiden flyr her borte. Har noe som må ordnes hver dag. Derfor blir det lite med blogging... Håper det blir litt bedre, men ikke forvent for mye...  Å laste opp bilder tar laaaang tid, så de fleste bildene blir lagt ut på Facebook.

Den siste tiden har jeg vært med på ulike forbredelser på skolen. Jeg har tatt hepatitt A, vært på shopping, vært med på freshman-breakfast, blitt registrert på skolen (som senior!!) og andre nødvendige ting. Det er faktisk under en uke til skolen begynner så den skal nytest. Etter det er det tilbake til den vanlige hverdagen med lekser og trening. Treningen for min del er ennå litt usikker. Planen var å løpe cross country, men det ser ut som det går i vasken. Problemet er at jeg ikke var her til tryouts, det tar ekstra lang tid med papirer siden jeg er utvekslingsstudent.. pluss at det å springe for meg i rundt 40 grader + kan være vanskelig. Så det var veldig dumdt! Håper vi finner en god løsning på det. Her er i alle fall et par bilder fra de siste dagene: :-)








Det var alt for denne gang, så snakkest vi nok i morgen!
Stor klem
- Kristin

 

1 kommentar:

  1. Hallo der borte.
    Det er så kjekt å følge med deg her på bloggen din. Hele familien følger med deg :o) Mest som eg føler at du ikke er så langt borte fra oss. Men det er du jo....
    40 grader, ååååå mesunt. Her hjemme er det det gode normale vestlandsvèret, regn, regn og vind. Så det er ikke noe å savne....Bare nyt du.

    Hilsen Tante Anne Jorunn
    Take care.

    SvarSlett