tirsdag 2. august 2011

14 dager til avreise....

Hei,

Da var det to uker til avreise. En kort periode igjen på Bryne med andre ord. Det nærmer seg med stormskritt. Om ikke lenge er jeg blitt en Las Vegas jente... Hele denne reisen startet som en drøm, men om ikke mindre en 14 hele dager sitter jeg faktisk personlig på et fly på vei til Las Vegas. Jeg gleder meg! Kjenner også at det begynner å bygge seg opp et par sommerfugler innvendig. Tror det er en bra ting!
En ting som har vært med på at jeg faktisk innser at jeg reiser om 14 dager er at en av mine gode venner Ragnhild hadde avskjedsfest på lørdag. Hun reiser nemlig den 5. august. Det er ikke lenge til. Du kommer til å få et fantastisk år, Ragnhild! Gleder meg til å følge din reise det kommende året.


Som sagt har jeg bare 14 dager igjen her på Bryne. De skal nytes sammen med fantastiske venner og familie. Sommerjobben er også snart avsluttet. Da har jeg enda mer tid til de fine vennene mine. Det gleder jeg meg til! Kommer virkelig til å savne dere her hjemme. Både venner, familie, Bryne og alt det andre som har følgt meg opp gjennom årene. Heldigvis var det noen smarte der ute som fant opp Facebook og Skype. Bloggen er jo også der for de som er interesserte i den...





Pakking har jeg også tenkt litt på. Ikke at jeg har fått flybillettene enda, men det er godt for alt som er gjort! Det amerikanske visaet er i alle fall i boks, så da kan jeg reise lovlig over dammen. Jeg har og fått meg en ny stor koffert og en knall rosa bag som jeg skal bruke som håndbagasje. Klær og diverse andre småting har jeg også tenkt litt på. Hva som er lurt og pakke med seg og hva som er lurt og legge igjen hjemme. Det var ikke så lett som jeg trodde...





Ha en fortsatt fin kveld til alle dere som orket å lese hele innlegget!

- Kristin


   

1 kommentar:

  1. Åhh, du e så heldige Kristin! Du komme te å få et fantistisk år så du aldri vil glømma. Å husk at me alle vente på deg her heima når du komme heim igjen! Heeldigvis har me skype og facebook ja :-)

    SvarSlett