søndag 25. september 2011

Fun

Hei,

Har hatt en super helg med fine folk. Fredagen startet med soccer-trening  etter skolen. Noe som er utrolig kjekt, selv om det er varmt. Kommer nok til å gå bedre og bedre ettersom temperaturen snart synker et par grader. Gleder meg!  Etter dette var det tid for amerikansk fotballkamp. Vi tapte... Ser vi bort fra tapet, hadde jeg det utrolig kjekt. Vi kjørte deretter til Cane's, typisk amerikansk spisested som har den beste kyllingen. Etter alt dette avsluttet vi kvelden hos Brandon, som ble 18 år. Et lite bursdagsparty med andre ord. Kjekk kveld med kjekke folk.

På lørdag reiste vi til Camp Stimpson med alle ungdommene i kirken. Det er et typisk camp sted oppe i fjellene i Las Vegas. Ca. en 45 min's. kjøretur fra stedet jeg bor. Da jeg gikk ut bildøren var det som å lukte norsk natur. Nesten... Det var grønne planter og trær, luktet friskt, 12 grader og litt regn. Som etterhvert ble til mye regn, lyn og torden. Tross dette hadde jeg en super tur bestående av forskjellige aktiviteter, god mat og kjekke folk. En fin helg med andre ord!






Blir ikke så mange bilder i og med det tar så utrolig lang tid å laste dem opp...

- Klem Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar