søndag 4. september 2011

Heihei,

Må bare begynne med at jeg har det supert her nede. Det skjer noe nytt hver dag. Det er desidert en av de beste avgjørelsene jeg har tatt. Å bli utvekslingsstudent. I tillegg har jeg vært superheldig med familien jeg  kom til. De er den beste familien du kan tenke deg. De er supersnille!

I går våknet jeg til et smell. Hadde fått et fint vindusbesøk av denne karen her:



I tillegg var jeg på shopping. Turen gikk til Fashion Show. Et gigantisk kjøpesenter med alle butikker du kan tenke deg. Fikk med meg noen skatter hjem....



- Kristin

5 kommentarer:

  1. Hørtes kjekt ut bra du kose deg!

    SvarSlett
  2. Tante hadde dødd av det besøket du fikk på vindusruta....
    Klem fra tante AJ

    SvarSlett
  3. Du må ha større bilder :D de er så små! :)

    SvarSlett
  4. Hvis du trykker på de blir de større! I alle fall hos meg :-)

    SvarSlett
  5. eeeeeeeeg og vil shoppa!!!!!!!!!!!
    ser ut så du får handla det du ønske får å sei det sleeeg

    SvarSlett