søndag 29. januar 2012

Godt og blandet....

Heihei,

Er den en ting som er vanskelig med å skrive en blogg så er det overskriften. Belive it or not. Den er alltid like vanskelig. Du vil jo prøve å gjøre den litt interesang. Noe som i mitt tilfelle aldri kommer til å skje. Jaja det finnes værre ting i verden. Let's focus on the positive..

Den siste tiden har vært nokså stillestående. Ikke så mye spennende som skjer. Forresten, til alle dere nysgjerrige der ute. Ja, jeg kom levende ut av finals-uken. Ikke med topp karakterer. Men jeg overlevde, det er jo det viktigste. Ser man bort i fra at jeg har ligget syk i fire dager. Kjenner jeg meg selv rett var nok det et tegn av at jeg øvde for mye. Eller ikke... Uansett det å være syk her nede er kjipt. Du mister mye skole som resulterer i ekstra mye lekser når du kommer tilbake, du har alt for mye tid til å tenke og du ville mye heller vært hjemme hos mor og far. Derfor gjorde en 3 timers Skype-samtale susen. Følte meg mye bedre etterpå. I alle fall for en time eller to. Jeg er i alle fall frisk nå og klar for en ny uke.    

En liten ting til. Ja mor, jeg vet du synes dette er tåpelig. Men, til alle dere som er så heldige og er venn med meg på Facebook. En del av dere fikk sikkert med dere denne statusen: Så motiveranes når du for fusste gong på 5mnd tåre å gå på vektå å du har lagt på deg 6kg, fml ... 
Ja, du leste riktig. 6kg... Var ikke mye glede i hjemmet den dagen. Resulterte i en del tårer og en 1 timers lang joggetur. Det hele endte i at vertsmor som alltid er like snill og omsorgsfull måtte trøste meg... Ja jeg er 17 år, men livet er ikke alltid like enkelt. Så til alle dere neste års utvekslingsstudenter der ute. Det er enkelt å legge på seg her nede. Selv om du lever sunt og trener hver dag. Men for all del, ikke vær bekymret det ordner seg. Jeg fikk bare et lite sjokk. Nå er alt bedre. I alle fall litt. Men, IKKE vær bekymret. Lev livet, du er bare i USA for et år. Hverdagen med knekkebrød og brunost er tilbake før du vet ordet av det.... Da delte jeg visst litt secret information med dere i dag. Og til slutt for å føle meg litt bedre så poster jeg bilder av meg selv... Der jeg syklet Nordsjørittet og gikk Sesilåmi. Er litt stolt over meg selv av og til....



 
Ha en fin uke!
- Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar