søndag 15. januar 2012

5 months...

Hei,

Da var jeg halveis. 5 måneder er gått siden jeg tok forvell med nære og kjære. Nå er det 5 måneder til jeg er hjemme igjen på norsk jord. Jeg gleder meg. Noe jeg ikke gleder meg til er å forlate alle de flotte menneskene jeg har blitt kjent med her borte. De har virkeligt tatt godt i mot meg og jeg har fått nye venner og familie for livet. Til nå har det bare vært positive opplevelser. Jeg vet også at de siste 5 månedene kommer til å bli enda bedre. Jeg skal kose meg skikkelig den siste tiden jeg har igjen i Vegas. Det er mennesker jeg kanskje aldri kommer til å se igjen. Jeg skal nyte hvert eneste sekund. Når dette eventyrer av en reise er over kan jeg ikke vente med å se alle dere hjemme igjen. Dere er savnet, hver dag! En ting er sikkert. Jeg kommer til å reise hjem med en overvektig koffert og et tonn med minnerike opplevelser som jeg aldri ville vært foruten. That´s for sure. Nå skal jeg nyte resten av søndagen før en hektisk uke med 8 finals venter. Bare for at dere skal vise litt medfølelse poster jeg prøveplanen:        

  • Mandag --> Fri (Martin Luther King Day) 
  • Tirsdag --> U.S. History & Biology finals 
  • Onsdag --> Am.Lit. & Chemistry finals 
  • Torsdag --> Photography & Weight training finals 
  • Fredag --> Food & Algebra ll finals 
  • Pluss at alle varer rundt 2 timer hver.... Sykt, ja jeg vet...  

Alltid vært utroligt glad i hunder...... 


<3
 
Nyt resten av søndagen! 
Klem Kristin :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar