mandag 5. mars 2012

Takk for meg...

Hola,

Jeg lar overskriften tale for seg selv. Dette er det siste blogginnlegget jeg kommer til å skrive. Jeg har rett og slett ikke tid til å oppdatere. Det er travelt å være utvekslingsstudent i USA. Skole, skolesport, lekser, mat, venner og ikke minst... søvn. Og så er vi på´n igjen. Hverdagen kan være travel. Og den går så alt for fort. 103 dager. 103 dager til mor, far og Endre lander i Vegas. Det er ikke alt for lenge til. Jeg ønsker derfor å tilbringe den siste tiden med alle de kjekke amerikanerene som jeg har blitt kjent med. For før jeg vet ordet av det, er jeg... HJEMME.
Da var siste ord sagt. Takk for meg. Ikke minst, tusen takk til alle dere som har tatt turen innom i ny og ne. Har vært kjekt å oppdatere dere litt om min amerikanske opplevelse som utvekslingsstudent. Jeg vil på det sterkeste anbefale å reise på utveksling, det er et minne for livet!


Da treffer jeg dere igjen 1.juli på norsk jord!!  
Klem Kristin 
     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar