mandag 17. oktober 2011

Nok en uke er over

Heihei,

Er så mye spennende som foregår for tiden at jeg helt har glemt av at jeg har en blogg... Er ikke meningen. Denne uken er ikke så travel som sist uke, noe som betyr mer blogging. Skal prøve å legge ut et lite innlegg hver dag. Da slepper dere å lese så mye om gangen. Kan fort bli kjedelig og lese alt jeg finner på hver dag. I og med det er en evighet siden sist oppdatering, blir det et litt lenger blogginnlegg i dag. 

Har den siste tiden vært omringet av norsk sjokolade. Vet ikke om det er positivt eller negativt... Er omringet av fastfood, alikevell tar jeg meg selv i å spise sjokolade. Freia melkesjokolade. Er en grunn til at jeg ikke greier motstå... Jeg kan jo heller ikke la være i å spise når mine fantastiske venninner sender meg sjokolade og costume i posten. Lykke. Satt utrolig stor pris på det. I og med jeg ikke visste noe om denne pakken hadde jeg selv bestillt meg sjokolade, toro ferdig grøt og rød saft fra en nettside i Seattle som selger norsk mat. Lageret av melkesjokolade var gull verdt sist uke. Så mye lekser og prøver har jeg aldri sett på en uke før. Så litt sjokolade hver dag var liksom nok til å holde energinivået mitt oppe. Jeg trente også. Jeg spiser ikke bare sjokolade. Tenkte bare å få sagt det i tilfelle noen tror jeg har blitt helt gal. For de som kjenner meg vet at jeg er litt avhengig av trening. Bare litt. Derfor jeg gjør et lite soccer comeback for tiden. Gøy må jeg si. Tror det er mine knall rosa fotballsko som gjør susen. Ja de er rosa. Har enda ikke forstått hvorfor jeg kjøpte rosa fotballsko, men men gjort er gjort.

<3 Made my day 


Toro grøt, må si jeg er imponert over meg selv....

Synest jeg ser så sporty ut på dette bildet, derfor jeg poster det en gang til... I <3 myself...

Over til noe helt annet. Denne uken er spesiell. Den er typisk amerikansk. Noen som gjetter hva jeg snakker om? Homecoming selvfølgelig. Jeg gleder meg som en liten unge. Ryktene sier at guttene i min gruppe har planer til lørdag. Det kommer til å bli bra uansett hva vi gjør. Jeg gleder meg i alle fall. Kjolen er også i boks. Var ganske nervøs når jeg startet å lete etter kjole EN uke før selve happeningen. Jeg fant i alle fall en til slutt. Nå gjenstår bare sko og tilbehør. Jeg er ikke bekymret, ikke i det hele tatt..... Blir nok en liten shoppingrunde i morgen. Elsker å handle her nede, alt er ca. halv pris av prisene hjemme. Lykke. Selv om jeg savner visse butikker hjemme. Det er da jeg alltid titter innom den fine bloggen til Simone og ser på alle de fine klærne som er kommet inn. Er også veldig flink til å vise det jeg liker til mor... Med en liten kommentar som "denne var jo superfin... hint hint...., klem verdensbeste Kristin" Tror disse Facebook-meldingene må være de hun setter mest pris på... I tilegg til de jeg skriver at jeg savner henne. Er ikke helt sikker på hvilke hun liker best jeg.... Du er i alle fall verdens beste mor. Uten tvil. Jeg savner deg også far, selv om du alltid sover på sofaen når jeg har gledet meg en hel uke til å se deg på Skype. Det går helt fint, jeg tar det ikke personlig. Du vet jo at det er deg jeg savner mest. Eller kanskje det er Endre. I alle fall når det eneste han spør meg om den ene gangen i uken jeg ser han er om jeg har kjøpt noe til han. Sier du det en gang til, sender jeg pakken med cod til Reinert i stedet for deg. Pass deg. I og med jeg var så godt i gang med å skrive alt og alle jeg savner må jeg jo selfølgelig også få med bestejentene. I tilegg til resten av den gode Bryne gjengen, farmor og farfar, mormor og resten av den fine familien min. Savner dere!! 

- God natt,
Kristin    

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar