tirsdag 4. oktober 2011

I love the smell of rain

Heihei

Regn i Las Vegas, fantastisk! Tror jeg er en av de få som ikke får anfall når en regndråpe eller to treffer dem. Det forklarer nok alle de rare blikkene jeg fikk når jeg sprang ut i regnet. Følte meg akkurat som hjemme et par sekund. Selv om gradestokken ikke er til å sammenligne. Det positive et at det starter å bli kjøligere. Noe jeg elsker. Så til min store begeistring benyttet jeg første anledning til å bruke...skjerf. Var så glad når jeg endelig kunne ta det i bruk igjen. Favorittplagget mitt, definitivt!

Regnet MYE mer en det ser ut til 

Klar for en ny skoledag, kl. 05.20.... 

Dagens outfit, hehe, synest det er litt morsomt... skjerf stylesnob, bluse H&M, bukse Closed, og de nye favoritt skoene mine fra toms


Resten av dagen går til lekser. Eller mer øving til biologiprøve. Ønske meg lykke til!

- Klem Kristin     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar