søndag 23. oktober 2011

Finfin søndag

Heihei,

Andre innlegget på en dag. Imponert. Har vært en vanlig søndag i dag. Fikk sovet litt inn etter en lang dag i går. Laget meg forresten verdens beste forkost i dag. Bananiskrem. Ikke vanlig is. Ta det heeelt med ro. Du fryser ned bananer i fryseren. Holder de under varmt vann slik at du får skrellet bananen. Det holder lenge med 2 bananer til 1 person. Etter de er ferdigt skrellet legger du dem oppi en smoothie maskin med en dråpe melk. Skrur på og wolaaa du får en iskrem aktig masse. Dødsgodt med mandler og tørket frukt som topping. Er blitt rene mesterkokken. Selv om jeg alltid har ment jeg har vært det da...

Ellers skypet jeg med mor, far og verdens beste farmor i dag. Endre var også innom en tur. Han gikk før jeg fikk sagt hei når han fant ut at jeg ikke hadde sendt han pakken jeg har lovet han. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vet du. Uansett om det bare var for et minutt eller to så var det kjekt å se deg igjen, kjekken. Senere på dagen var vi i kirken noe vigjør hver søndag. Denne søndagen var det også fireside for ungdommene i kirken så var der fra kl. 7-8. Nå er klokken alt for mye så god natt!

Klar for kirken

2 kommentarer:

  1. Flotte kristin! og jippi for at du holde oss heima med litt informasjon

    SvarSlett
  2. Du e saa gode Maren, miss you!

    SvarSlett