søndag 23. oktober 2011

HOMECOMING

Heihei,

Gikk visst nesten en uke mellom sist oppdatering denne gangen også... Men over til overskriften. I går var det homecoming. Damn, sier jeg bare. Helt fantastisk. Hadde the time of my life. Det er nesten som på film. Typisk amerikansk. Alt var planlagt og tilrettelagt for en fantastisk kveld. Og det var guttene som stod bak alt, gentlemen sier jeg....








Dagen startet med at jeg reiste over til Astrid. Det er den supersøte norske jenten fra Haugesund. Der var det ei som skulle sminke oss før jeg måtte hjem å ta på meg finstasen. Vi hadde fått beskjed fra guttene om å stå klar kl. 1500. Sen som jeg var befant jeg meg enda hos Astrid kl. 1500. Usminket. Heldigvis ble guttene forsinket og jeg kom meg hjem i god tid og fikk ordnet alt som skulle ordnes. Ble til slutt hentet kl. 1600. Vi (jentene) hadde ingen anelse om hva vi skulle ut på, alt var hemmelig. Det første vi gjorde var at vi reiste til en park der vi tok bilder. Deretter gikk turen hjem til en av guttene der noen av foreldrene hadde ordnet en formell 3-rettes middag. Dødsgodt. Under denne middag spillte vi et mysterium spill. Det var skjedd et drap og vi skulle finne ut hvem som var morderen. Endte opp med at jeg ble morderen... Uskyldige meg. Vi skulle også stemme på hvem som hadde kveldens beste antrekk. Ble utrolig overrasket når det var jeg som ble kåret til det. Var så mange fine kjoler! Kvelden var enda ung. Rundt kl 1900 stod det en partybuss utføre og ventet på oss. Den var vårs resten av kvelden. Først gikk turen til selve dansen. Var i grunn litt kjedelig, ble litt skuffet må jeg si. Så vi var ikke der så lenge. Vi hadde jo tross alt et program som måtte gjennomføres. Siste del av kvelden avsluttet vi med musical nede på the strip. Som er nede i selve byen Las Vegas. Phantom er den beste musicalen jeg har sett. Alt var helt fantastisk. Skuespiller, kostymene, scenene og ikke minst musikken. En helt fantastisk kveld med superkjekke folk. Minne for livet.

Håper alle fine folk hjemme får en finfin uke. Jeg reiser nemlig til California på onsdag. Disneyland her komme jeg!!

Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Du va så nydelige, Kristin! <3 Savne deg!!

    SvarSlett
  2. Skjonnas, savne deg og!!! <3

    SvarSlett