torsdag 16. juni 2011

Best friends on earth!!

Heihei,

Jeg har verdens beste venner, uten tvil. For en uke siden ante jeg fred og ingen fare da jeg trappet opp sminkeløs og kledd i koseklær hos verdens beste Maren. Skikkelig giret på en chillekveld med taco og koselig selskap. Ble ikke helt som jeg hadde trodd, det ble enda bedre. Når jeg kommer inn døren spretter alle jentene frem og roper "suprise". . Hva skal jeg si, dere er best!!! Tusen takk for en uforglemmelig kveld. Kunne ikke tenkt meg en bedre avskjedsfest. Jeg kommer til å savne dere så utrolig mye. Ingen over, ingen ved siden av!






Sett det fine designet bloggen min har fått seg? Det stemmer godt at jeg ikke har fått til det selv. Jeg har nemlig verdens snilleste og flinkeste venninne som har laget det til meg. Media girl you know! Så tuuusen hjertelig takk Ida, du er best!!

- Kristin

3 kommentarer: