fredag 3. juni 2011

Visumvisumvisum...

Heihei

Solen skinner utenfor, vi har langhelg, det er ikke lenge til sommerferien starter og ja, jeg skjekker enda mailen ett par ganger for mye hver dag. Uten hell. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves er det jo noe som heter, vi får i alle fall håpe på det beste!

Det eneste som har kommet fra Explorius den siste tiden er visuminstruksjonene. For å si det slik, det var litt av en oppgave! Kjenner jeg er glad jeg ikke har fått DS-2019 enda. Jeg kan nemlig ikke søke visum før DS-2019 ligger hjemme i postkassen og venter på meg. Noen andre enn meg som synest visumet var litt mye arbeid?




Gleder meg til å nyte dagene i New York med en gjeng kjekke
 utvekslingsstudenter, forhåpentligvis!  


Ønsker alle utvekslingsstudenter lykke til med visumsøknadene!


- Kristin      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar