fredag 10. juni 2011

VERTSFAMILIE!!!

Heihei

Jeg er så glad! Ingen eksamen, sommerferie og ikke minst vertsfamilie. 

Har vært uten internett en periode, noe som betyr ingen adgang til hotmailen. Så helt ut av det blå ringte Mariann fra Explorius meg i går med den gode nyheten om vertsfamilie. Tror aldri jeg har vært glad før. Ble helt satt ut. Senere på dagen fikk jeg en e-post med informasjon om familien og når ICES rekner med at jeg ankommer de osv. Har fått et supert intrykk av familien, og gleder meg kjempemye til å reise!

Dere lurer sikker på hvor jeg har kommet? Jo, jeg har vært så heldig å komme til solfylte Las Vegas. Familien er super og jeg gleder meg veldig til å bli enda bedre kjent med de i tiden før jeg reiser! Jeg har kommet til en familie på sju, pluss en katt. For tiden er det kun moren, faren, minste mann på 13 og en datter som er like gammel som meg som bor hjemme. En av døtrene studerer, sønnen er på missionary og hun eldste er gift. Familien liker å gå turer, sykle og andre aktive aktiviteter. Det liker jeg! Jeg fikk også en koselig e-post fra familien i går, de er superkoselige! Alt er så mye mer virkelig nå som jeg har fått familie, sikkert ikke bare jeg som føler det...

Jeg skal gå på Shadow Ridge High School som har rundt 2500-3000 elever. En del mer enn 600-800 elver som jeg er vant til... Jeg har forstått at det er en skole med en del utvekslingsstudenter, til og med noen norske så dette blir bra! Så mye mer vet jeg ikke enda, men dere ska bli oppdater når det kommer mer!






- Kristin

2 kommentarer: