onsdag 20. juli 2011

Long time no see

Heihei,

Lenge siden det har vært en oppdatering her i gården. Kjenner roen senket seg minst ti hakk etter vertsfamilien var på plass. Eneste som uroer meg nå for tiden er ambassadebesøket. Ikke at jeg tror det blir noe problem, men er så mange ting som må huskes på. Pass, sevis-avgift, penger, konvolutt ++ Alt dette er ikke like lett å huske på for to små rogalendinger, men vi skal nok få til det... Jeg reiser nemlig ikke alene til Oslo, men sammen med http://cecilieousa.blogg.no/ . Vi skal være selvstendige... hehe. Ta flyet alene, finne fram til flytoget, sjekke inn på hotellet, finne ambassaden og finne veien hjem igjen. Men med min stedsans skal dette gå veldig bra.




Vet ikke om jeg har så veldig mye mer interessant å komme med. Eller jo, familien er super og jeg gleder meg kjempemasse til å møte de. Avreisedatoen min er satt til 16 august, mest sannsynlig! Så da er det ca. en måned til jeg og lommeboken inntar New Yorks gater!

- Kristin
   

1 kommentar: