lørdag 3. desember 2011

TRAVELT

Hei,

Da var det en måned siden sist jeg blogget, flinke meg... Ble aldri noe California innlegg, dessverre. Jeg hadde det i alle fall supert. California og Disneyland anbefales på det sterkeste!

Den siste tiden har vært travel. Det har vært en haug med lekser og prøver, vi har hatt noen få langhelger, jeg har feiret min første thanksgiving noe som var kjekt, jeg har vært i Salt Lake City, Utah, der var det kaldt, det er det forresten i Vegas og for tiden, jeg har opplevd soccer tryouts for første gang og er nå varsity player på Shadow Ridge High School, må også få med at jeg var på midnatt premieren av twilight breaking dawn, ellers så sviver jeg bare rundt her i min lille amerikanske boble. Har det superbra!

Denne helgen har gått superfort, er snart over... Fredag var det trening til 16.00, teamdinner kl. 16.30, choir night i kirken og film hos Quinn. I dag Har jeg vært med Anna og moren på audition, etterpå reiste jeg og Anna til Cheesecake factory og spiste lunsj, GOD mat.... Ellers har jeg ryddet, vasket og vært ute å jogget. Fun lørdag med andre ord.

Over til noe annet, tror dette er siste blogginnlegget jeg kommer til å skrive. Jeg har rett og slett ikke tid. Men hvem vet, kanksje det kommer et innlegg i ny og ne. Vi får se hva jeg får tid til:-)



Ønsker alle en fin førjulstid!

Juleklem fra Kristin    

2 kommentarer:

  1. heii :D har bare et spørsmål. jeg reiser selv med explorius og driver å skal søke stat nå. søkte du deg til nevada? er det stor sannsynlighet for å komme til las vegas? er det verde?

    SvarSlett
  2. Hei!
    Beklager for sent svar! Jeg søkte ikke stat. Jeg var bare heldig, kunne ikke kommet et bedre sted! Selv tror jeg det er opp til deg hva du ønsker. Lykke til med valget, du kommer til å få et fantastisk år uansett hvor du havner :-)

    SvarSlett