torsdag 6. januar 2011

2011

Heihei :-)

Har jo ikke vært en oppdatering på bloggen siden i fjor, wuups...

2011 er i gang, nytt år nye muligheter. Håper 2011 blir like fantastisk som 2010, kanskje enda bedre? Har i alle fall stor tro på det.

Drømmen om USA er ikke langt unna. Vi reiser ikke lenger "neste år", vi reiser i år. Jeg tror dette halve året i Norge kommer til å gå superfort, og før vi vet ordet av det sitter vi på flyet over dammen på vei til USA. Det nærmer seg med stormskritt, det er så spennende!

Den siste tiden har jeg tatt andre dose med Hepatitt-b sprøyten. Kjenner det er godt og vite at jeg kun har en dose igjen. Selv om det gikk som smurt! Har enda ikke fått svar på om søknaden er blitt godkjent i USA, men håper det kommer noe snart.

Ragnhild som er en veninne av meg, som også reiser til USA ble anbefalt og ta vaksine/sprøyte mot hjernehinnebetennelse. Noen andre som også har blitt det?




 Foto: Weheartit

- Kristn

5 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke fått svar, så venter spent, hihi:-)

    SvarSlett
  2. Det kommer nok snart! :-)

    Jeg sendte e-post til Explorius og fikk tilbake svar. Siden jeg ikke
    hadde fått svar på at noe var galt, var han godkjent! Så da håper vi på det beste! :-)

    SvarSlett
  3. hei, linker deg :)

    min blogg er http://myamericanlife.blogg.no/

    SvarSlett
  4. jaaaaaaaa, vente på nytt innlegg kristin?!?!??!?! :-DDD

    SvarSlett